Producenci
Zwroty i reklamacje

 

UWAGA: Zwroty, wymiany i reklamacje w czasie trwania pandemii przyjmowane są tylko do paczkomatu InPost.

 

Reklamacje / Wymiany

W przypadku reklamacji, wymiany lub zwrotu w pierwszej kolejności  należy skontaktować sie mailowo ze sklepem : sklep@narafitness.pl

Reklamacje dotyczące zamówionych towarów mogą być składane drogą elektroniczną na adres e-mail sklep@narafitness.pl. Składając reklamację należy dostarczyć Sprzedawcy reklamowany produkt wraz z dowodem zakupu i opisem reklamacji do 14 dni od jego otrzymania.
Sprzedawca w ciągu 14 dni ustosunkuje się do reklamacji klienta i poinformuje go o sposobie dalszego postępowania drogą emailową lub telefoniczną.
W przypadku nieuwzględnienia reklamacji, towar zostanie odesłany Kupującemu wraz z informacją o niezasadności reklamacji. W przypadku uwzględnienia reklamacji, sklep dokonuje wymiany towaru lub zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności jakiego użył Klient.

Klient może dokonać wymiany towaru na inny rozmiar lub model o tej samej wartości tylko w przypadku, gdy produkt posiada oryginalne metki i nie był użytkowany. Możliwość wymiany oraz dostępny stan magazynowy innych rozmiarów należy uzgodnić mailowo. 

W przypadku wymiany Klient ponosi koszty ponownej dostawy oraz zwrotu towaru wymienianego do sklepu. 

 

Odstąpienie od umowy


W przypadki odstąpienia od umowy prosimy w pierwszej kolejności o kontakt mailowy: sklep@narafitness.pl.

Klient będący konsumentem ma prawo, bez podania przyczyny, odstąpić od umowy sprzedaży w ciągu 14 dni od dnia wydania towaru, zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.). Odstąpienie od umowy dla swojej ważności wymaga złożenia przez klienta pisemnego oświadczenia o odstąpieniu od umowy, wysłanego wraz z towarem i dowodem zakupu na adres podany w mailu zwrotnym. Oświadczenie to można złożyć również drogą elektroniczną na adres e-mail sklep@narafitness.pl
Zwrot zostanie przyjęty tylko wtedy, gdy towar jest w nienaruszonym stanie, nie nosi śladów użytkowania, jest kompletny i odesłany w oryginalnym opakowaniu.
Sprzedawca nie ma obowiązku przyjęcia zwrotu towaru wykonanego na specjalne zamówienie klienta.

W przypadku odstąpienia przez Klienta od umowy na opisanych zasadach, jest on zobowiązany do zwrotu produktów objętych umową nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy.
Sklep niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty wysyłki do wysokości kwoty najtańszej, oferowanej przez sklep formy dostawy.  Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktu do Sklepu.
Sklep dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności jakiego użył Klient.

Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towarów.
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z nich w sposób nieprawidłowy.

 


 

FORMULARZ ZWROTU TOWARU
narafitness.pl


Niniejszym oświadczam, iż: 1. Na podstawie ustawy o ochronie niektórych praw
konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny
z dnia 2 marca 2000 roku (Dz. U. z 2000 roku, nr 22, poz. 271 z późniejszymi zmianami)
odstępuję od transakcji na odległość z firmą Strefa Bez Grawitacji.


Imię i nazwisko osoby dokonującej zwrotu:


.............................................................................................................................


Adres (kod pocztowy, miejscowość, ulica, nr domu) oraz numer telefonu:


.............................................................................................................................


Nr zamówienia:

.........................................................................................................................


Zwracane produkty:


1...........................................................................................................................


Data otrzymania towaru:

…........................................................................................................


Sklep dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności jakiego użył Klient.

Znane mi są warunki zwrotu towarów w tym trybie określone w regulaminie Sklepu, w tym konieczność dołączenia do przesyłki niniejszego formularza oraz oryginalnego dokumentu sprzedaży (paragon lub faktura ) wystawionego w związku ze sprzedażą zwracanego towaru. Oświadczam, że zwracany przeze mnie towar nie był używany.


………………………………………………………………          ……………………………………………………………
(miejscowość, data)                                                                               (podpis)

Wersje językowe
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl